Neplatí od 1. 1. 2010.
Příkaz děkana 6/2009
Organizační zajištění Dne otevřených dveří MFF UK 2009
I. Termín a místo konání, organizační štáb, výuka
Ve čtvrtek 26. listopadu 2009 se koná Den otevřených dveří (DOD) MFF s dopoledním programem v Majakovského a Raisově sále Národního domu na Vinohradech, nám. Míru 9, Praha 2, a s odpoledním programem v budovách fakulty Ke Karlovu 3, Ke Karlovu 5 (Praha 2) a Malostranské náměstí 25 (Praha 1).
Pro koordinaci programu, příprav a průběhu DOD jmenuji organizační štáb ve složení:
- předseda
- PhDr. Alena Havlíčková (oddělení pro vnější vztahy a propagaci)
- místopředseda
- RNDr. Stanislav Zelenda (KDF)
- členové
- Mgr. Marek Radecki (SKAS)
- RNDr. Vojtěch Hanzal (KVOF)
- doc. RNDr. Miroslav Cieslar, CSc. (KFM)
- doc. RNDr. Josef Pešička, CSc. (KFM)
- doc. RNDr. Miloš Rotter, CSc. (KFNT)
- Mgr. Vladan Majerech, Dr. (KTIML)
- doc. RNDr. Jiří Felcman, CSc. (KNM)
- JUDr. Dana Macharová (studijní oddělení)
- Jana Ježilová (sekretariát)
- Mgr. Pavol Habuda (OVVP).
- Ve čtvrtek 26. listopadu ruším výuku v posluchárnách
- F1 od 13:10 do 16:20 hod.
- F2 od 13:10 do 16:20 hod.
- S3 od 12:20 do 16:20 hod.
- S4 od 12:20 do 16:20 hod.
II. Dopolední program v Národním domě
V Raisově sále Národního domu na Vinohradech (ND) bude od 8:00 do 12:00 hod. zřízeno informační centrum. Vedoucí pracovišť jednotlivých sekcí a vedoucí studijního oddělení jsou odpovědni za to, aby se jimi pověřený pracovník (případně pracovníci) zúčastnil práce informačního centra, které bude zájemcům poskytovat konkrétní informace o studiu a odpovídat na jejich individuální dotazy.
Jednotlivá pracoviště nahlásí své požadavky na technické vybavení pro své zástupce v informačním centru v Raisově sále ND (stoly, židle, elektrické přípojky) a požadavky na zajištění centrální dopravy pí J. Ježilové (linka 1291) nejpozději do 11. 11. 2009.
V Majakovského sále ND zahájí program v 9:00 hod. děkan fakulty.
Od 9:15 hod. vystoupí s přednáškou „Fyzika na každém kroku“ doc. RNDr. Zdeněk Drozd, Ph.D., a kolektiv.
Od 10:35 hod. budou proděkan pro koncepci studia prof. RNDr. Lubomír Skála, DrSc., a garanti studijních programů informovat o přijímacím řízení, o studiu na MFF, dále budou odpovídat na další dotazy týkající se studijní problematiky fakulty.
Moderováním programu v Majakovského sále pověřuji prof. RNDr. Luboše Picka, CSc., DSc., (KMA).
Stánek informačního centra Propagační komise a OVVP v ND budou řídit organizátoři korespondenčních seminářů a zástupci SKAS. Za přizvání zástupců SKAS zodpovídá PhDr. A. Havlíčková.
Prodej vybraných titulů z produkce Matfyzpress zajistí pí Lucie Šimůnková.
Technickým dozorem, spoluprací s programovým a provozním úsekem ND, koordinací programu a organizací výzdoby v ND pověřuji RNDr. S. Zelendu a PhDr. A. Havlíčkovou.
Centrální doprava materiálů do ND bude zabezpečena 25. 11. 2009 odpoledne mezi 15:00 až 18:00 hod. Odvoz materiálů podle požadavků, soustředěných u J. Ježilové, bude zajištěn externí dopravní firmou v uvedených hodinách. Za koordinaci zodpovídá J. Ježilová (veškerý materiál musí být v Raisově sále ND dne 26. 11. 2009 do 7:00 hod.). Centrální doprava materiálů z ND po skončení programu bude zabezpečena dne 26. 11. 2009 od 12:10 hod. Zodpovídá J. Ježilová.
Zabezpečení nakládky a vykládky materiálu v budovách MFF i před ND zajistí pracoviště ve spolupráci s řidičem externí dopravy a J. Ježilovou. Do 11. 11. 2009 nahlásí vedoucí pracovišť J. Ježilové jméno kontaktní osoby pro dopolední program v Raisově sále, upřesní spojení na ni (telefon, e-mailová adresa) a uvede, zda se jedná o zaměstnance, studenta nebo doktoranda.
III. Odpolední program
Vedoucí pracovišť jednotlivých sekcí zajistí nabídky svého pracoviště (přednášky, exkurze, besedy, fyzikální pokusy) pro návštěvníky DOD podle upřesněného programu v jednotlivých budovách s koordinátorem odpoledního programu pro příslušný studijní program a budovu. Zájemci o studium na MFF by měli získat ucelenou a názornou informaci o studiu všech oborů (studijních směrů, specializací, aprobací) na MFF.
Koordinací příprav, zahájení a průběhu odpoledního programu i organizací výzdoby v jednotlivých budovách pověřuji:
- RNDr. S. Zelendu, pro program učitelství v budově Ke Karlovu 5,
- doc. RNDr. M. Cieslara, CSc., doc. RNDr. J. Pešičku, CSc., RNDr. V. Hanzala a doc. RNDr. M. Rottera, CSc., pro program Fyzika v budovách Ke Karlovu 3 a 5,
- Mgr. V. Majerecha, Dr., pro program Informatika v posluchárně S3, a doc. RNDr. J. Felcmana, CSc., pro program Matematika v posluchárně S4 v budově Malostranské náměstí 25.
Informace o studiu bude poskytovat od 13:30 do 15:00 hod. v budově Ke Karlovu 3 studijní oddělení. Zodpovídá JUDr. Dana Macharová.
Informační centrum nahradí v odpoledním programu studentští informátoři (u vstupu do budov fakulty Ke Karlovu 3 a Ke Karlovu 5) a panely (na Malostranském náměstí 25 ve vstupu do budovy a u schodiště).
Za celkovou koordinaci příprav a průběhu DOD 2009 i za jeho vyhodnocení zodpovídají PhDr. A. Havlíčková, RNDr. S. Zelenda a Mgr. P. Habuda.
Za propagaci DOD na středních školách, za přípravu centrálních informačních a propagačních materiálů a jejich včasnou distribuci (do 10. 11. 2009) zodpovídají za OVVP Mgr. Martin Krsek a Mgr. Pavol Habuda. Koordinátoři sestaví program v budovách a odevzdají ho na OVVP Mgr. P. Habudovi do 26. 10. 2009. Konečná korektura programu bude provedena nejpozději do 30. 10. 2009.
Za úklid poslucháren a hlavních prostor fakulty (vestibuly, chodby, apod.) zodpovídá správa budov.
Za výrobu tiskovin a výrobu ostatních informačních a propagačních materiálů zodpovídá Mgr. P. Habuda.
Příkaz nabývá účinnosti dne 21. 10. 2009 a jeho platnost končí
dnem uskutečnění akce.
Navrhovatel: PhDr. Alena Havlíčková
Příkaz byl schválen dne 21. 10. 2009,
vydán dne 21. 10. 2009
Schválil: