Pro zajištění řádné účetní závěrky k datu 31. 12. 2010 stanovuji následující termíny k předání podkladů.
Příkaz je závazný pro všechny vedoucí pracovišť, správce jednotlivých rozpočtů, projektů, grantů a ostatních účelových zdrojů.
- Předložení veškerých dokladů (kromě zdroje GAUK), jejichž obsah
věcně souvisí s obdobím leden – listopad 2010:
- došlé faktury
- cestovní příkazy
- doklady o nákupech v hotovosti apod.
Termín: 10. 12. 2010, místo předání: Hospodářské oddělení
Termín: 14. 1. 2011 u dokladů, jejichž obsah souvisí s obdobím prosinec 2010. - Předložení veškerých dokladů k vyúčtování grantů GAUK
Termín: 3. 12. 2010, místo předání: Hospodářské oddělení
- Předložení vyúčtování stálých záloh a všech ostatních
zálohových plateb (hotovostních i bezhotovostních)
Termín: 17. 12. 2010, místo předání: Pokladna MFF (příp.HOSP)
- Žádosti o převody nespotřebovaných účelových prostředků do fondu
účelově určených prostředků, případně do fondu provozních
prostředků
Termín: 14. 1. 2011
V případě, že v roce 2010 byl realizován a zaúčtován výnos k dané akci a dosud nebyl přijat doklad o nákladech (dodavatelská faktura), je nutné nahlásit hospodářskému oddělení výši předpokládaného nákladu jako dohadnou položku k zaúčtování nejpozději do 7. 1. 2011.
Jedná se zejména o dohadné položky z provozování doplňkové a ekonomické činnosti (např. náklady na sborníky ke konferencím apod.).
Upozornění: termíny nejsou závazné pro akce ISPROFIN.
V případě nejasností, nekompletních podkladů, časových nesouladů apod. kontaktujte vedoucí hospodářského oddělení.
O opodstatněných prodlevách informujte vedoucí hospodářského oddělení.
Kontrolou dodržování tohoto příkazu pověřuji vedoucí hospodářského oddělení.
V Praze dne 1. 11. 2010
Navrhovatel: Ing. Lanková Dana
Schválil:
Ing. Antonín Líska, v.r.
tajemník fakulty