Pro zajištění řádné účetní závěrky k datu 31. 12. 2012 stanovuji následující termíny k předání podkladů.
Příkaz je závazný pro všechny vedoucí pracovišť, správce jednotlivých rozpočtů, projektů, grantů a ostatních účelových zdrojů.
- Předložení veškerých dokladů, jejichž obsah věcně souvisí
s obdobím leden – listopad 2012:
- došlé faktury
- cestovní příkazy
- doklady o nákupech v hotovosti apod.
Termín: 7. 12. 2012, místo předání: Hospodářské oddělení
Termín: 11. 1. 2013 u dokladů, jejichž obsah souvisí s obdobím prosinec 2012.
POZOR: u projektů, ke kterým byl zřízen bankovní účet (např. Operační programy) nebo, u kterých je v kalendářním roce nutné prokázat nejen náklad, ale i realizovanou platbu, předejte podklady do 20. 12. 2012.
- Předložení vyúčtování stálých záloh a všech ostatních
zálohových plateb (hotovostních i bezhotovostních).
Termín: 14. 12. 2012, místo předání: Pokladna MFF (příp.HOSP)
- Žádosti o převody nespotřebovaných účelových prostředků do fondu
účelově určených prostředků, případně do fondu provozních
prostředků.
Termín: 18. 1. 2013
V případě, že v roce 2012 byl realizován a zaúčtován výnos k dané akci a dosud nebyl přijat doklad o nákladech (dodavatelská faktura), je nutné nahlásit hospodářskému oddělení výši předpokládaného nákladu jako dohadnou položku k zaúčtování nejpozději do 11. 1. 2013. Jedná se zejména o dohadné položky z provozování doplňkové a ekonomické činnosti (např. náklady na sborníky ke konferencím apod.).
Upozornění: termíny nejsou závazné pro stavební akce programového financování MŠMT.
V případě nejasností, nekompletních podkladů, časových nesouladů apod. kontaktujte vedoucí hospodářského oddělení.
O opodstatněných prodlevách informujte vedoucí hospodářského oddělení.
Kontrolou dodržování tohoto příkazu pověřuji vedoucí hospodářského oddělení.
V Praze dne 20. 11. 2012
Navrhovatel: Ing. Lanková Dana, vedoucí hospodářského oddělení
Schválil:
Ing. Antonín Líska, v.r.
tajemník fakulty