Neplatí od 31. 1. 2015.
Příkaz tajemníka č. 1/2014
K zajištění zpracování roční účetní závěrky 2014
Pro zajištění řádné účetní závěrky k datu 31. 12. 2014 stanovuji následující termíny k předání podkladů.
Příkaz je závazný pro všechny vedoucí pracovišť, správce jednotlivých rozpočtů, projektů, grantů a ostatních účelových zdrojů.
Termíny jsou stanoveny obecně (jako nejzazší) pro všechny zdroje MFF, pokud jsou ve smlouvách nebo zadávacích dokumentacích sjednány podmínky odlišné, je nutné postupovat v souladu s konkrétním ujednáním.
1) Předložení veškerých dokladů, jejichž obsah věcně souvisí s obdobím leden – listopad 2014:
- došlé faktury
- cestovní příkazy
- doklady o nákupech v hotovosti apod.
Termín: 5. 12. 2014 | Místo předání: Hospodářské oddělení |
Termín: 8. 1. 2015 u dokladů, jejichž obsah souvisí s obdobím prosinec 2014
POZOR: U projektů, ke kterým byl zřízen bankovní účet (např. Operační programy, projekty TIP apod.) nebo, u kterých je v kalendářním roce nutné v souladu se zadávací dokumentací prokázat nejen náklad, ale i realizovanou platbu (např. TAČR), předejte podklady do 18. 12. 2014.
2) Předložení vyúčtování stálých záloh a všech ostatních zálohových plateb (hotovostních i bezhotovostních)
Termín: 16. 12. 2014 | Místo předání: Pokladna MFF (příp. HOSP) |
3) Žádosti o převody nespotřebovaných účelových prostředků do fondu účelově určených prostředků, případně do fondu provozních prostředků
Termín: 16. 1. 2015
V případě, že v roce 2014 byl realizován a zaúčtován výnos (příjem finančních prostředků) k dané akci a dosud nebyl přijat doklad o nákladech (např. dodavatelská faktura), je nutné nahlásit hospodářskému oddělení výši předpokládaného nákladu jako dohadnou položku k zaúčtování nejpozději do 13. 1. 2015 (písemně, opatřené podpisem).
Jedná se zejména o dohadné položky z provozování doplňkové a ekonomické činnosti (např. náklady na sborníky ke konferencím apod.).
POZOR!!! Případné dohadné položky je nutné hlásit i u zakázek SMLUVNÍHO VÝZKUMU.
4) Předložení veškerých podkladů pro mzdy (včetně návrhů na odměny) za období 12/14 (kromě evidence docházky – termín bude uveden na předloze mzdové účtárny)
Termín: 15. 12. 2014 | Místo předání: PERS |
V případě nejasností, nekompletních podkladů, časových nesouladů apod. kontaktujte vedoucí hospodářského oddělení nebo vedoucího zaměstnaneckého oddělení.
O opodstatněných prodlevách informujte vedoucí hospodářského oddělení.
Kontrolou dodržování tohoto příkazu pověřuji vedoucí hospodářského oddělení.
V Praze dne 24. 11. 2014.
Navrhovatel: Ing. Lanková Dana, Mgr. Jančák Tomáš
Schválil:
Ing. Antonín Líska
tajemník fakulty