Neplatí od 31. 1. 2017.
Příkaz tajemníka č. 2/2016
K zajištění zpracování roční účetní závěrky 2016
Pro zajištění řádné účetní závěrky k datu 31. 12. 2016 stanovuji následující termíny k předání podkladů.
Příkaz je závazný pro všechny vedoucí pracovišť, správce
jednotlivých rozpočtů, projektů, grantů a ostatních účelových
zdrojů.
Termíny jsou stanoveny obecně (jako nejzazší) pro všechny zdroje MFF, pokud
jsou ve smlouvách nebo zadávacích dokumentacích sjednány podmínky
odlišné, je nutné postupovat v souladu s konkrétním
ujednáním.
- Předložení veškerých dokladů, jejichž obsah věcně souvisí
s obdobím leden – listopad 2016:
- došlé faktury
- cestovní příkazy
- doklady o nákupech v hotovosti apod.
Termín: 5. 12. 2016
Místo předání: Hospodářské odděleníTermín: 9. 1. 2017 u dokladů, jejichž obsah souvisí s obdobím prosinec 2016
POZOR: U projektů, ke kterým byl zřízen bankovní účet (např. Operační programy, projekty TIP apod.) nebo, u kterých je v kalendářním roce nutné v souladu se zadávací dokumentací prokázat nejen náklad, ale i realizovanou platbu (např. TAČR), předejte podklady do 16. 12. 2016.
- Předložení vyúčtování stálých záloh a všech ostatních
zálohových plateb (hotovostních i bezhotovostních)
Termín: 16. 12. 2016
Místo předání: Pokladna MFF (příp. HOSP)
- Žádosti o převody nespotřebovaných účelových prostředků do fondu
účelově určených prostředků, případně do fondu provozních
prostředků
Termín: 20. 1. 2017
V případě, že v roce 2016 byl realizován a zaúčtován výnos (příjem finančních prostředků) k dané akci a dosud nebyl přijat doklad o nákladech (např. dodavatelská faktura), je nutné nahlásit hospodářskému oddělení výši předpokládaného nákladu jako dohadnou položku k zaúčtování nejpozději do 20. 1. 2017 (písemně, opatřené podpisem).
Jedná se zejména o dohadné položky z provozování doplňkové a jiné hospodářské činnosti (např. náklady na sborníky ke konferencím apod.).POZOR !!! Případné dohadné položky je nutné hlásit i u zakázek SMLUVNÍHO VÝZKUMU.
- Předložení veškerých podkladů pro mzdy (včetně návrhů na odměny)
za období 12/16 (kromě evidence docházky – termín bude uveden na
předloze mzdové účtárny)
Termín: 16. 12. 2016
Místo předání: PERS
V případě nejasností, nekompletních podkladů, časových nesouladů apod. kontaktujte vedoucí hospodářského oddělení nebo vedoucího zaměstnaneckého oddělení.
O opodstatněných prodlevách informujte vedoucí hospodářského oddělení.
Kontrolou dodržování tohoto příkazu pověřuji vedoucí hospodářského oddělení.
V Praze dne 2. 11. 2016
Navrhovatel: Ing. Lanková Dana, Mgr. Jančák Tomáš
Schválil:
Ing. Antonín Líska
tajemník fakulty