1. Ubytovací prostory a vymezení odpovědnosti
MFF využívá pro ubytování svých hostů prostory v budovách MFF UK, V Holešovičkách 2, Praha 8 – Troja a Sokolovská 83, Praha 8 – Karlín (dále jen objekt Troja a Karlín):
Troja
Přízemí:
Garsonka č. 1 (1 lůžko + 1 přistýlka)* – místnosti: T094,T094,T096,T097 |
Garsonka č. 2 (2 lůžka + 1 přistýlka)* – T085,T086,T087,T088,T90,T091 |
* včetně kuchyňky a příslušenství |
Sklad T089 (pračka) |
Karlín
1. patro:
pokoj č. 112 (1 lůžko + 1 přistýlka) |
pokoj č. 109+111 (2 lůžka + 1 přistýlka) |
(pokoje mají společnou kuchyňku a příslušenství) |
1. patro:
garsonka: pokoj (1 lůžko + přistýlka = rozkládací pohovka pro dvě osoby) |
(včetně kuchyňky a příslušenství) |
2. patro:
pokoj č. 205 (1 lůžko + 1 přistýlka) |
pokoj č. 207 (1 lůžko + 1 přistýlka) |
(pokoje mají společnou kuchyňku a příslušenství) |
3. patro:
garsonka (1 lůžko + 1 přistýlka) |
(včetně kuchyňky a příslušenství) |
Za organizaci a provozní zabezpečení ubytování plně zodpovídá vedoucí provozu Profesního domu (dále jen PD). Při této činnosti se řídí pokyny tajemníka fakulty.
2. Využívání prostor
Prostory jsou určeny zejména k ubytování hostů, hostujících profesorů MFF a jejich rodinných příslušníků.
3. Objednávky a rezervace
PD vede evidenci obsazenosti jednotlivých pokojů. Závazné objednávky se zasílají po předchozím předběžném potvrzení rezervace (telefonicky, e-mailem) na k tomu určeném formuláři (viz příloha) podepsaném pečovatelem, příkazcem operace a správcem rozpočtu. Na objednávce je uveden zdroj a způsob úhrady za ubytování.
Upozornění: ubytování hrazené z účelových zdrojů (zejména granty a projekty) musí mít souvislost s řešením projektu. V případě, že je nezbytné ubytovat i rodinné příslušníky na vrub nákladů fakulty, je nutné použít zdroje na reprezentaci fakulty a náklad je účtován jako daňově neúčinný.
4. Pečovatel
Pečovatel zabezpečuje veškeré organizační záležitosti spojené s ubytováním hosta. Od hostů (samoplátců) přijímá proti potvrzení úhradu za ubytování v hotovosti a skládá ji po odjezdu hosta v Reprostředisku MFF UK (Karlín).
5. Správce budovy v Karlíně a v Troji (SB)
Správce budovy dostává od PD písemně s předstihem informaci o obsazení pokojů. Dle rozpisu vydává klíče pečovateli a jemu pečovatel vrací klíče po odjezdu hosta. Klíče a náhradní klíče od zařízení v daném objektu jsou uloženy u SB. Jeden exemplář klíčů od každého z pokojů je uložen ve vrátnici.
6. Příjezd a odjezd hosta
Pokoj je v den příjezdu hostovi k dispozici od 14 hodin. V den odjezdu je host povinen opustit pokoj do 10 hodin. Výjimky může povolit PD po dohodě s pečovatelem.
7. Úhrada
Zdroj a způsob úhrady je uveden na objednávce. Cena za 1 lůžko/den je uvedena v Ceníku (viz příloha č. 1). PD předkládá hospodářskému oddělení (HO) měsíčně (po ukončení měsíce) seznam hostů s uvedením zdroje a způsobu úhrady. Převod prostředků ve prospěch výnosů střediska 613-PROFDUM provádí HO.
8. Škody
Případné škody způsobené hostem budou uplatněny u pojišťovny, v případě úmyslného zavinění budou vymáhány po pachateli.
9. Kontakty a provozní zajištění
Vedoucí provozu PD:
Andrea Kršková, tel.: 951 554 314, e- mail: Andrea.Krskova@mff.cuni.cz
Přijímá rezervace a závazné objednávky. Určuje po projednání s tajemníkem fakulty pracovníky, kteří zabezpečují všechny činnosti spojené s provozem příslušných pokojů s tím, že veškeré náklady spojené s provozem pokojů jsou hrazeny z rozpočtu PD.
Správce budovy v Karlíně a v Troji:
Miroslav Doležal (SB Troja) tel.: 951 552 117, e- mail: Miroslav.Dolezal@mff.cuni.cz
Marta Olšinová (SB Karlín) tel.: 951 553 257, e-mail: olsinova@dekanat.mff.cuni.cz
Vydává klíče pečovateli dle rozpisu od PD, zodpovídá za provozní zabezpečení pokojů (drobné opravy, výměna žárovek, zhotovení klíčů atd…) hlásí závady, ztráty a škody PD.
Pracovník úklidu zajišťuje (dle rozpisu ubytovaných hostů dodaném PD):
Celkový úklid pokojů, každý 3. den průběžně doplňuje hygienické potřeby a výměnu ručníků, výměnu lůžkovin provádí při delším pobytu po každých 7 dnech, včetně zajištění odvozu do prádelny a zpět, hlásí závady, ztráty a škody PD, SB.
10. Účinnost a kontrola
Změny a doplnění tohoto vnitřního předpisu provádí jeho navrhovatel, který je též zodpovědný za jeho aktualizaci z hlediska souladu s platnými právními předpisy a kontrolu. Kontrolu tohoto předpisu provádí také interní auditor, který je též oprávněn podávat návrhy na jeho aktualizaci, zrušení a na vydání nového vnitřního předpisu.
Tato směrnice nahrazuje Směrnici č. 1/2008.
Směrnice nabývá účinnosti dnem 1. 1. 2018.
Navrhovatel: Andrea Kršková, vedoucí provozu Profesního domu
Směrnice byla schválena dne: 4. prosince 2017
Vydána dne: 5. prosince 2017
Schválil:
Ing. Antonín Líska
tajemník fakulty
Přílohy: