Neplatí od 23. 11. 2022
Čj. UKMFF/454939/2022
Opatření
děkana
č.
17/2022
K organizačnímu zajištění Dne otevřených dveří 2022
Část I
Základní vymezení
Čl. 1
Termín a místo
konání
- Den otevřených dveří MFF UK (dále jen „DOD“) proběhne v úterý 22. listopadu 2022 v pavilonu IMPAKT a dalších budovách v areálu MFF UK v Praze – Troji. Jednotlivé části programu se uskuteční v čase 9:00 – 16:00.
Čl. 2
Organizační tým
- Hlavní
organizační tým jmenuji ve složení:
- Mgr. Luboš Veverka (OPMK),
- Anna Kotěšovcová (OPMK),
- dr. Naďa Žaludová (OPMK),
- doc. Vladislav Kuboň (ÚFAL, proděkan pro koncepci studia).
- Dalšími členy týmu jsou jmenováni:
- dr. David Bednárek (KSI),
- dr. Dana Macharová (studijní oddělení),
- Martina Novotná (SKAS),
- doc. Stanislav Daniš (KFKL) – koordinátor programu Fyzika (Karlov),
- doc. Vojtěch Žák (KDF) – koordinátor programu Fyzika (Troja),
- doc. Cyril Brom (KSVI) – koordinátor programu Informatika,
- dr. Petra Surynková (KDM) – koordinátorka programu Matematika,
- dr. Peter Žilavý (KDF) – technické zajištění záznamů a přenosů.
Část II
Realizace a průběh DOD
Čl. 1
Realizační podmínky
- S ohledem na nutné přípravy DOD je zrušena v pondělí 21. listopadu 2022 od 17:10 výuka v posluchárnách N1, T1 a T2. Počínaje 16:00 je navíc potřeba počítat se zvýšeným hlukem a provozem na chodbách pavilonu IMPAKT a ve foyer katedrového objektu.
- S ohledem na konání DOD je dále zrušena výuka v pavilonu IMPAKT a budovách A a T areálu MFF UK v Troji po celý den 22. listopadu 2022.
- Dílčí termíny a realizační pokyny stanovené samostatným dokumentem organizačního týmu (viz Část I, čl. 2) jsou tímto uznány za závazné a zainteresovaní zaměstnanci jsou povinni je v mezích svých možností plnit.
- Účast pracovišť na prezentačních stáncích je dobrovolná, řídí se však dokumentem zmíněným v odst. 3 tohoto článku.
Čl. 2
Program DOD
- Program DOD se skládá z besedy o studiu a prezentací pracovišť. Beseda proběhne jednorázově ve velkém auditoriu N1 pavilonu IMPAKT a bude současně přenášena do poslucháren T1 a T2 s možností kladení dotazů prostřednictvím webové aplikace. Prezentace pracovišť proběhnou formou informačních stánků na chodbách pavilonu IMPAKT a v dalších prostorách areálu Troja, ve volných posluchárnách formou popularizačních přednášek a v případě trojských pracovišť formou exkurzí přímo na pracovištích.
- Po dohodě s organizačním týmem je možné prezentovat také další aktivity a součásti fakulty (např. SKAS, korespondenční semináře, kariérní a firemní poradenství).
- Besedy o studiu se zúčastní společně proděkan pro koncepci studia (doc. Vladislav
Kuboň), proděkan pro studijní záležitosti (doc. Michal Kulich) a dále
vybraní garanti či koordinátoři studijních programů a zástupce
SKAS:
- Fyzika: doc. Helena Valentová (garantka),
- Matematika: doc. Štěpán Holub (koordinátor),
- Informatika: doc. Ondřej Čepek (garant),
- Učitelství: doc. Jarmila Robová (koordinátorka),
- zástupce SKAS.
- Moderováním besedy o studiu pověřuji Mgr. Luboše Veverku.
- Součástí DOD je také setkání se zástupci fakultních škol, které proběhne nezávisle na hlavním programu, neboť není primárně určeno široké veřejnosti. Jeho organizací pověřuji dr. Danu Mandíkovou (KDF) v koordinaci s organizačním týmem.
Čl. 3
Přípravné
práce
- Pracovištím MFF UK bude zaslán odkaz na elektronický formulář, jehož prostřednictvím se příslušné pracoviště přihlásí k účasti na DOD a zároveň nahlásí své požadavky na technické vybavení prezentačního stánku formou výběru z nabízených možností.
- Formulář se uzavírá v pondělí 24. října 2022 v 15:00. Registrace vyplněné po tomto datu nebudou brány v úvahu a později registrovaná pracoviště nebudou z organizačních důvodů zařazena do programu DOD.
- Vedoucí prezentujících se pracovišť zajistí včasnou přípravu prezentačních stánků a průběžnou účast prezentátorů na stáncích tak, aby byly připraveny 30 minut před začátkem akce (tj. 22. listopadu 2022 v 8:30) a otevřeny po celou dobu jejího konání (tj. do 16:00 téhož dne).
- Dílčí problémy řeší pracovníci pověření přípravou prezentace pracoviště s příslušnými koordinátory (viz Část I, čl. 2, odst. 2).
- Organizační dotazy je možno posílat na e-mail pr@mff.cuni.cz s předmětem zprávy „DOD“.
Část
III
Náhradní program
Čl.
1
Průběh DOD v případě zhoršené pandemické
situace
- Pokud epidemická situace neumožní prezenční průběh DOD, bude realizován náhradní program distanční formou.
- Náhradní program DOD proběhne formou on-line besedy o studiu s dotazy. Beseda proběhne podle výše definovaného standardního programu (viz Část II, čl. 2) od 17:00 do 19:00 v den konání DOD.
- Moderováním on-line besedy, pokud tato proběhne, pověřuji Mgr. Luboše Veverku (OPMK).
Čl.
2
Rozhodnutí o náhradním programu
- O konání náhradního programu rozhodne vedení MFF UK podle situace nejpozději 14 dní před datem konání akce, tj. 8. 11. 2022.
- V případě realizace náhradního programu se ruší veškeré prezenční aktivity bez ohledu na stadium jejich příprav.
Čl.
3
Závěrečná ustanovení
- Toto opatření nabývá platnosti dnem jeho schválení děkanem MFF UK a účinnosti dnem zveřejnění ve veřejné části internetových stránek fakulty, nejdříve však dnem 6. září 2022.
- Toto opatření pozbývá platnosti 23. listopadu 2022.
Navrhovatel: doc. Mgr. Michal Žák, Ph.D., proděkan pro PRopagaci.
Opatření bylo projednáno vedením fakulty dne 31. srpna 2022.
Schválil dne 5. září 2022:
doc. RNDr. Mirko Rokyta, CSc., v. r.
děkan MFF UK