Neplatí od 24. 11. 2021
Čj. UKMFF/387510/2021
Opatření
děkana
č.
4/2021
K organizačnímu zajištění Dne otevřených dveří 2021
Část I
Základní vymezení
Čl.
1
Termín a místo konání
- Den otevřených dveří MFF UK (dále jen „DOD“) proběhne v úterý 23. listopadu 2021 v pavilonu IMPAKT a dalších budovách v areálu MFF UK v Praze 8 – Troji. Jednotlivé části programu budou realizovány od 9:00 do 16:00 hod.
Čl. 2
Organizační tým
- Hlavní organizační
tým jmenuji ve složení:
- Mgr. Luboš Veverka (OPMK),
- Anna Kotěšovcová (OPMK),
- RNDr. Naďa Žaludová (OPMK),
- doc. Vladislav Kuboň (ÚFAL, proděkan pro koncepci studia).
- Dalšími členy jsou tímto jmenováni:
- dr. David Bednárek (KSI),
- JUDr. Dana Macharová (studijní oddělení),
- František Zajíc (zástupce SKAS),
- doc. Stanislav Daniš (KFKL) – koordinátor programu Fyzika (Karlov),
- doc. Vojtěch Žák (KDF) – koordinátor programu Fyzika (Troja),
- doc. Cyril Brom (KSVI) – koordinátor programu Informatika,
- dr. Petra Surynková (KDM) – koordinátorka programu Matematika,
- dr. Peter Žilavý (KDF) – technické zajištění záznamů a přenosů.
Část II
Realizace a průběh DOD
Čl.
3
Realizační podmínky
- S ohledem na nutné přípravy v pavilonu IMPAKT bude v pondělí 22. listopadu od 16:00 hod. omezena výuka ve vybraných posluchárnách. Ve stejném termínu musejí vyučující počítat se zvýšeným hlukem a provozem na chodbách pavilonu.
- S ohledem na konání DOD je zrušena výuka v pavilonu IMPAKT po celý den 23. listopadu 2021.
- Dílčí termíny a realizační procesy stanovené samostatným dokumentem organizačního týmu (viz Část I, čl. 2) jsou uznány za obecně závazné a zainteresovaní zaměstnanci jsou povinni je v mezích svých možností plnit.
- Účast pracovišť na prezentačních stáncích je dobrovolná, avšak podléhá odst. 3, t. čl.
Čl. 4
Definice programu
- Program DOD se skládá z besedy o studiu, která proběhne opakovaně ve velkém auditoriu N1 pavilonu IMPAKT, a z prezentací pracovišť, které proběhnou formou informačních stánků na chodbách pavilonu IMPAKT, ve volných posluchárnách a v případě trojských pracovišť formou volitelných exkurzí.
- Po dohodě s organizačním týmem je možné prezentovat také další aktivity a součásti fakulty (např. SKAS, korespondenční semináře, kariérní a firemní poradenství).
- Besedy o studiu se zúčastní společně
proděkan pro koncepci studia (doc. Vladislav Kuboň), proděkan pro studijní
záležitosti (doc. Michal Kulich) a dále vybraní garanti či koordinátoři
studijních programů:
- Fyzika: doc. Helena Valentová (garantka),
- Matematika: doc. Štěpán Holub (koordinátor),
- Informatika: doc. Ondřej Čepek (garant),
- Učitelství: doc. Jarmila Robová (koordinátorka).
- Moderováním besedy o studiu pověřuji prof. Luboše Picka.
- Součástí DOD je také setkání se zástupci fakultních škol, které však probíhá nezávisle na hlavním programu, neboť není primárně určeno široké veřejnosti. Jeho organizací pověřuji dr. Danu Mandíkovou (KDF) v koordinaci s organizačním týmem.
Čl. 5
Přípravné
práce
- Pracovištím bude zaslán odkaz na elektronický formulář, jehož prostřednictvím se příslušné pracoviště přihlásí k účasti na DOD a zároveň nahlásí své požadavky na technické vybavení prezentačního stánku formou výběru z nabízených možností.
- Formulář se uzavře v pátek 22. října 2021 v 15:00 hod. Registrace vyplněné po tomto datu nebudou brány v úvahu a později registrovaná pracoviště nebudou zařazena do programu DOD.
- Vedoucí pracovišť zajistí včasnou přípravu prezentačních stánků a průběžnou účast prezentátorů na stáncích tak, aby stánky byly připravené 30 minut před začátkem akce (tj. dne 23. listopadu 2021 v 8:30 hod.) a otevřené po celou dobu jejího konání (do 16:00 hod. téhož dne).
- Dílčí problémy budou řešit pracovníci pověření přípravou prezentace pracoviště s příslušnými koordinátory (viz Část I, čl. 2, odst. 2).
- Organizační dotazy se zasílají na e-mailovou adresu <pr@mff.cuni.cz> s předmětem zprávy „DOD“.
Část
III
Náhradní program
Čl. 6
Průběh DOD v případě zhoršené pandemické situace
- Pokud epidemická situace neumožní prezenční průběh DOD, bude realizován náhradní program distanční formou.
- DOD v distanční formě proběhne formou on-line besedy o studiu s dotazy. Beseda proběhne podle výše definovaného programu (viz Část II, čl. 2) bez opakování, v čase od 17:00 hod. do 19:00 hod. v den DOD.
- Moderováním on-line besedy, pokud proběhne, pověřuji Mgr. Luboše Veverku (OPMK).
- Prezentace pracovišť bude realizována prostřednictvím už dříve připravených videí, která bude OPMK adekvátně propagovat ve zvýšené míře.
Čl.
7
Rozhodnutí o náhradním programu
- O náhradním programu rozhodne vedení MFF UK podle situace, nejpozději 14 dní před datem konání akce, tj. 9. 11. 2021.
- V případě realizace náhradního programu se ruší veškeré prezenční aktivity bez ohledu na stadium jejich příprav.
Čl. 8
Závěrečná
ustanovení
- Toto opatření nabývá platnosti dnem jeho schválení děkanem MFF UK a účinnosti dnem zveřejnění ve veřejné části internetových stránek fakulty, nejdříve však dnem 10. 9. 2021.
- Toto opatření pozbývá platnosti 24. listopadu 2021.
Navrhovatel: doc. RNDr. Martin Vlach, Ph.D., proděkan pro PRopagaci.
Opatření bylo projednáno vedením fakulty dne 1. 9. 2021.
Schválil dne 8. 9. 2021:
doc. RNDr. Mirko Rokyta, CSc., v. r.
děkan MFF UK