Neplatí od 26. 11. 2014.
Příkaz děkana č. 4/2014
K organizačnímu zajištění Dne otevřených dveří MFF UK 2014
I. Termín a místo konání, organizační štáb, výuka
Ve středu 26. listopadu 2014 se koná Den otevřených dveří (DOD) MFF UK s dopoledním programem v Majakovského, Raisově a Společenském sále Národního domu na Vinohradech, nám. Míru 9, Praha 2, a s odpoledním programem v budově na Malostranském náměstí 25 (Praha 1) a v areálu Troja, V Holešovičkách 2 (Praha 8).
Pro koordinaci programu, příprav a průběhu DOD jmenuji organizační štáb ve složení:
předseda:
- PhDr. Alena Havlíčková (OVVP),
místopředseda:
- doc. RNDr. Miroslav Cieslar, CSc. (KFM) – koordinátor dopoledního programu v Raisově, Společenském a Majakovského sále Národního domu na Vinohradech a odpoledního programu oboru Fyzika,
členové:
- zástupce SKAS (Bc. Tomáš Masařík);
- Mgr. Cyril Brom, Ph.D. (KSVI) – koordinátor doprovodného programu a workshopů odpoledního programu oboru Informatika na Malostranském náměstí;
- Mgr. Luboš Veverka (OMK) – koordinátor propagace DOD a tiskovin;
- doc. RNDr. Jiří Felcman, CSc. (KNM) – koordinátor odpoledního programu oboru Matematika na Malostranském náměstí;
- Mgr. Vladan Majerech, Dr. (KTIML) – koordinátor odpoledního programu oboru Informatika na Malostranském náměstí;
- doc. RNDr. Miloš Rotter, CSc. (KFNT) – koordinátor odpoledního programu oboru Fyzika v Troji;
- RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D.(KDF) – koordinátor pro program učitelství.
- RNDr. Vojtěch Hanzal (KVOF, SISAL);
- JUDr. Dana Macharová (studijní oddělení);
- Bc. Karel Kolář (OVVP);
- Ing. Martina Dobroňová (OVVP).
Ve středu 26. listopadu 2014 ruším výuku v níže uvedených posluchárnách a rezervuji Refektář (včetně Malé auly):
- T1 od 12:20 do 16:30 hod.
- T2 od 12:20 do 16:30 hod.
- T9 od 12:20 do 16:30 hod.
- S9 od 12:20 do 17:10 hod.
- S3 od 12:20 do 17:10 hod.
- SW2 od 12:20 do 17:10 hod.
- SW1 od 12:20 do 17:10 hod.
- S11 od12:20 do 17:10 hod.
- S10 od 10:40 do 18:50 hod.
- Refektář od 12:20 do 17:00 hod.
- Malá aula od 12:20 do 17:00 hod.
II. Dopolední program v Národním domě
V Raisově a Společenském sále Národního domu na Vinohradech (ND) bude od 8:00 do 11:30 hod. zřízeno informační centrum. Vedoucí pracovišť jednotlivých sekcí a vedoucí studijního oddělení jsou odpovědni za to, aby se jimi pověřený pracovník (případně pracovníci) zúčastnil práce informačního centra, které bude zájemcům poskytovat konkrétní informace o studiu a odpovídat na jejich individuální dotazy.
Jednotlivá pracoviště MFF UK nahlásí své požadavky na technické vybavení pro své zástupce v informačním centru v Raisově a Společenském sále ND (stoly, židle, elektrické přípojky) a požadavky na zajištění centrální dopravy Ing. Martině Dobroňové (OVVP, linka 2611) nejpozději do pátku 7. 11. 2014. Dále vedoucí pracovišť nahlásí jméno kontaktní osoby pro dopolední program v Raisově a Společenském sále, upřesní spojení na ni (telefon, e-mailová adresa) a uvede, zda se jedná o zaměstnance, studenta nebo doktoranda.
V Majakovského sále ND zahájí program v 9:00 hod. proděkan fakulty pro fyzikální sekci prof. RNDr. Vladimír Baumruk, DrSc.
Od 9:10 do 9:50 hod. vystoupí s přednáškou „2014 – Mezinárodní rok krystalografie“ doc. RNDr. Radomír Kužel, CSc.
Od 10:20 do 11:30 hod. budou proděkan pro koncepci studia doc. Mgr. Petr Kolman, Ph.D., proděkan pro studijní záležitosti doc. RNDr. František Chmelík, CSc. a garanti studijních programů spolu se zástupci SKAS a KaM UK (Koleje a menzy UK) informovat o přijímacím řízení, přijímacích zkouškách a o studiu na MFF UK, dále budou odpovídat na konkrétní dotazy návštěvníků, týkající se studijní problematiky fakulty.
Moderováním programu v Majakovského sále pověřuji prof. RNDr. Luboše Picka, CSc., DSc.
Stánek OVVP v informačním centru (Raisův a Společenský sál ND) budou řídit organizátoři korespondenčních seminářů pod dohledem Bc. Karla Koláře.
Prodej vybraných titulů z produkce MatfyzPress v předsálí Majakovského sálu ND zajistí vedoucí vydavatelství Ing. Svatopluk Stojan. Technickým dozorem, spoluprací s programovým a provozním úsekem ND, koordinací programu a organizací výzdoby v ND pověřuji doc. RNDr. Miroslava Cieslara, CSc., PhDr. Alenu Havlíčkovou a Ing. Martinu Dobroňovou.
Centrální doprava materiálů do ND bude zabezpečena v úterý 25. 11. 2014 odpoledne mezi 14:00 až 16:00 hod. Odvoz materiálů podle požadavků, soustředěných u Ing. Martiny Dobroňové, bude zajištěn externí dopravní firmou v uvedených hodinách z vrátnic v jednotlivých budovách. Centrální doprava materiálů z ND po skončení dopoledního programu bude zabezpečena dne 26. 11. 2014 od 12:10 hod, zodpovídá Ing. Martina Dobroňová a Bc. Karel Kolář. Zabezpečení nakládky a vykládky materiálu v budovách MFF UK i před ND zajistí Bc. Karel Kolář ve spolupráci s řidičem externí dopravy a Ing. Martinou Dobroňovou.
III. Odpolední program
Vedoucí pracovišť jednotlivých sekcí zajistí a nahlásí nabídky svého pracoviště do odpoledního programu DOD (přednášky, exkurze, workshopy na příslušných budovách) do úterý 14. 10. 2014, a to koordinátorům programů sekcí a budov. Zájemci o studium na MFF UK by měli získat ucelenou a názornou informaci o studiu všech oborů (studijních směrů, specializací, aprobací) na MFF UK.
Koordinací příprav, zahájení a průběhu odpoledního programu i organizací výzdoby v jednotlivých budovách pověřuji:
- RNDr. Mgr. Vojtěcha Žáka, Ph.D., pro program učitelství,
- doc. RNDr. Miroslava Cieslara, CSc., RNDr. Vojtěcha Hanzala a doc. RNDr. Miloše Rottera, CSc., pro program Fyzika, který v tomto roce proběhne v areálu Troja,
- Mgr. Vladana Majerecha, Dr., pro doprovodný program Informatika v posluchárně S9 (přednášky) a Mgr. Cyrila Broma, Ph.D., pro doprovodný program Informatika v posluchárnách S10, S11, SW1 a SW2 a na chodbách v budově na Malostranském náměstí 25 a v Refektáři i Malé Aule,
- doc. RNDr. Jiřího Felcmana, CSc., pro program Matematika v posluchárně S3 v budově Malostranské náměstí 25.
Informační servis zajistí v odpoledním programu studentští informátoři ve vstupních prostorách fakultních budov V Holešovičkách 2 a na Malostranském náměstí 25.
Za celkovou koordinaci příprav a průběhu DOD 2014 i za jeho vyhodnocení zodpovídají PhDr. Alena Havlíčková, Mgr. Luboš Veverka a doc. RNDr. Miroslav Cieslar, CSc.
Za propagaci DOD a MFF UK na středních školách formou informace v hromadné korespondenci, za přípravu centrálních informačních a propagačních materiálů a jejich včasnou distribuci (do 4. 11. 2014) zodpovídají za OVVP Bc. Karel Kolář (HK) a Mgr. Martin Mareš, Ph.D., (databáze AESOP), za OMK Mgr. Luboš Veverka a BcA. Luboš Svoboda, DiS. (medializace, tiskoviny, webová prezentace a inzerce). Koordinátoři sestaví program v budovách z nabídky, kterou jim nahlásí vedoucí pracovišť do úterý 14. 10. 2014, a odevzdají ho na OVVP Karlu Kolářovi do pátku 17. 10. 2014 do 15:00 hod. Konečná korektura programu bude provedena nejpozději do 24. 10. 2014, poté bude program předán do tisku a rozeslán na střední školy.
Za úklid poslucháren a hlavních prostor fakulty (vestibuly, chodby, apod.) zodpovídá vedoucí správy budov.
Za výrobu tiskovin a výrobu ostatních informačních a propagačních materiálů zodpovídají Mgr. Luboš Veverka a Bc. Karel Kolář ve spolupráci s RNDr. Vojtěchem Hanzalem.
Příkaz nabývá účinnosti dnem vydání a jeho platnost končí dnem konání akce.
Navrhovatel: RNDr. Martin Vlach, Ph.D., proděkan pro PRopagaci
Příkaz byl schválen dne 10. 9. 2014, vydán dne 16. 9. 2014.
Schválil:
prof. RNDr. Jan
Kratochvíl, CSc.
děkan MFF UK